Logistycznie rzecz biorąc przewóz jest jedną z najtrudniejszych do zarządzania gałęzi gospodarki. Transport automobilowy, kolejowy lotniczy oraz do tego razem jeszcze łączność to w istocie sporo. Nie dziwi, w takim razie fakt, iż pewni pracownicy sobie rady nie dają, jednakowoż jest dużo możliwości, jak prywatny transport medyczny. Mimo to wypada przyznać, iż nasze państwo w tym względzie jest nader niezdarne.
Należy jakiejś rewolucji, żeby wiele w końcu było na swoim miejscu. Wypada planu, który pomoże wszystko ustawić do pionu. Przypuszczalnie w końcu zmiarkujemy, że, za jakość oraz pełne przekonanie się opłaca. I w tym przypadku nie może być mowy o oszczędnościach. Jeśli pragniemy mieć porządny przewóz na każdym szczeblu musimy zainwestować. Jakim sposobem wiadomo porządne, przemyślane inwestycje zawsze się zwracają.
Nie róbmy pseudo napraw dróg, nie udawajmy, iż na kolei jest poprawniej tylko, wobec tego że nie ma opóźnień i nie mówmy, że stworzonym przez nas lotniskom nie można nic zarzucić. Bo bez zauważenia problemu nie będziemy w stanie nic zrobić. Najpierw trzeba rozpoznać problemy a dopiero następnie starać się je usuwać. Nie można iść na skróty i patrzeć tylko na to, co widać gołym okiem. W Polsce, jeśli chodzi o transport bywa różnie. Zarządzanie tym, co jest związane z transportem nie jest łatwe. Wie o tym każdy, albowiem nawet, gdy mamy sami przetransportować jakiś ładunek nie jest łatwo ustalić wszelkie szczegóły.
Logistycznie jest to najzwyczajniej w świecie uciążliwy orzech do zgryzienia, w następstwie tego kiedy wyobrazimy sobie to na skalę kraju oraz transportu z kraju poza granice naszego państwa, wtenczas dopiero nieźle można sobie łamać głowę nad rozwiązaniami. Mówi się o spedycji, niemniej jednak generalnie przewóz to działka rządu. A rząd jak sobie radę daje każdy widzi. Co poniektórzy mówią, iż to nagonka polityczna, iż patrzymy tylko na jakieś fatalne autostrady, lecz Polacy nie są sfrustrowani z przyczyny dróg na Euro 2012 tu chodzi o to, co dzieje się na innych drogach. Bierzemy się za tworzenie oryginalnych tras, kiedy stare 'leżą i kwiczą’, czyli są całkowicie niewłaściwe do użycia.